Ballant Sardanes a Barna siguent l'únic enfaixat.Ahahaha.....ahahaha.....ahahaha.....!!

Ballant Sardanes a Barna siguent l'únic enfaixat.Ahahaha.....ahahaha.....ahahaha.....!!
Ballant Sardanes a Barna 2009 sent l'únic enfaixat, amb els Castellers de Caldes de Montbui.Ahahaha.....ahahaha.....ahahaha.....!!

dimecres, 28 de novembre del 2012

Sardanes a Santa Eulàlia pel Joc de Colors 2012







   Ei,pipol!!!!! 
 Va ser quan l'altre dia vaig anar per Canal Set, quan vaig retrobar al Pere, la Mireia, i el Xavi. 
On el Pere, em va dir què tenia les fotos d'aquest estiu amb els colors, on estic ballant Sardanes!! 
Ja fa un munt que em va dir que me les enviaria, però com que deu estar carregat de feina, no hi pensava. 
El que refrescant-li jo la memòria, me les va buscar, i me les va enviar. 
Ja es veu que sóc Blau a Santa Eulàlia.
Ho veu veure en les fotos què tinc a la piscina amb la samarreta blava i el Tanga.

                                                     Ahahaha...ahahaha....ahahaha...!! 

El que ara ja tinc fotos ballant Sardanes vestit tradicionalment, i de paisà.

                                                     Ahahaha...ahahaha....ahahaha...!! 

                                                                       Sort!!!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada